FC Kontu B-tytöt

Tervetuloa tutustumaan iloiseen joukkueeseemme!

Joukkueessa pelaa noin 30 innokasta jalkapalloilijaa, mukaan mahtuu uusia pelaajia!

FC Kontu B-tytöt pelaa Palloliiton sarjoja kahdella tasolla: T18 Kakkosta ja T15 Kolmosta. Lisäksi osallistumme Stadi cupiin, Helsinki cupiin ja syyslomalla Football Cup Barcelona. Pelaajille jotka kaipaavat lisähaastetta on tarjolla osallistumismahdollisuus naisten harjoituksiin ja peleihin. Jokaiselle löytyy siis varmasti sopiva paikka joukkueestamme.

Joukkueen vastuuvalmentajana toimii Anu Rytkönen. Vastuuvalmentajalta saat tietoa joukkueen toiminnasta ja harjoittelusta.

p. 0408401510

s-posti: rytkonenanu@gmail.com

Harjoitukset

Joukkue harjoittelee kolme kertaa viikossa ja maalivahtiharjoitukset järjestetään kaksi kertaa viikossa.

Kesäkauden harjoitusvuorot
  • Maanantaisin, 20.-21.00, Kontula N
  • Tiistaisin, 17.-18.00, Kurkimäki
  • Torstaisin, 17.-18.00, Kurkimäki

Kustannukset

Uusilla pelaajilla on kahden viikon ilmainen kokeilujakso
  • Seuramaksu maksetaan kerran vuodessa
  • Toimintamaksu 80 €/kk
  • Vakuutus ja lisenssi 92-192€ (Jos pelaajalla on oma vakuutus, tulee pelaajan ostaa vain lisenssi 42 €.)
  • Seuravarusteet hankitaan itse Intersport Eastonista

Joukkueemme tavoitteena on tarjota jokaiselle pelaajalle iloisia urheilukokemuksia joukkuelajin parissa ja mahdollisuuden kehittyä pelaajana ympäristössä jossa sinua tsempataan eteenpäin juuri sinulle sopivin tavoittein. Toimimme yhtenä isona tasa-arvoisena joukkueena, jossa peliryhmiä lisätään sopiville sarjatasoille pelaajien määrän ja kokemuksen mukaan.

Ilmoittaudu kokeilujaksolle tästä!

Tervetuloa mukaan B-tytöt joukkueeseen!

Some

Tutustu joukkueemme tuoreimpiin uutisiin instagramissa tai facebookissa